livetisims3

Direktlänk till inlägg 16 februari 2013

Rubrik

Av /nattaa. - 16 februari 2013 21:11

Hej kära läsare!
Idag har jag tyvärr inte spelat Sims,
Är fortfarande sjuk, feber kommer och går nyser hostar osv.
På tisdag ska jag åka till Göteborg
Alltså på mitt sportlov.
Så vi får se om datan slinker ner
I res väskan ;)
Annars får det bli ett mobil inlägg

Iallafall tänkte påbörja en berättelse
Men tänker inte berätta vad och
Vilka den kommer handla om
För det ska ni få se då.
Ha det så bra!
Hejdå :3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av /nattaa. - 14 februari 2013 19:00


  GooodDag. Har spelat sims för fullt idag men jag tog inte så jätte mycket bilder. Så det fick bli bara en. Som ni kanske ser har jag lagt till en ny menyavdelning ' Den heter: Länkar ^-^ Och där finns en länk till min kompis sims blogg...

Av /nattaa. - 13 februari 2013 20:11

HEEJ! Blir ett litet inlägg från ett par simsdagar i bilder!  Kommentera ♥                           Blev tagen av polisen typ några gånger ^-^ Först fick jag utegångsförbud sen råkade jag gå ut igen och det blev lite...

Presentation


Hejsan!
Äntligen kom du till min blogg..
Jag är en tjej på 13 år som äger denna blogg om The Sims 3.
Kommer lägga ut massvis med bilder på min familj på sims,
och i denna blogg kommer jag att skriva i 'jag' form.
Tillexempel:
Hej, jag har precis vak

Fråga mig

0 besvarade frågor

Länkis ^-^

Checka in en kompis sims blogg!

http://thestoryofsims.bloggplatsen.se/

Klicka bara på texten/länken

där uppe för att komma dit ! c:

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2013
>>>

Sök i bloggen

Arkiv

RSS


Skapa flashcards