livetisims3

Alla inlägg den 13 februari 2013

Av /nattaa. - 13 februari 2013 20:11

HEEJ!

Blir ett litet inlägg från ett par simsdagar i bilder! 

Kommentera ♥

                         

Blev tagen av polisen typ några gånger ^-^

Först fick jag utegångsförbud sen råkade jag gå ut igen och det

blev lite fel, så då kom aina igen.

Fml. 

Mamman är hon med rött hår och lockar, bruna ögon

och ja, tror ni fattar.

Mamman är typ crazy, hon brukar hoppa studsmatta och dricka lite

sen parta lite och då gör hennes barn också det..

Så ja hon har lärt sig av sin mamma ;)

Och ungen/barnet är alltså hon med rosa hår och rosa kläder

beroende vad det är typ vardag,finkläder idrott osv.

Det är mest bilder på 'Mamman' för att jag tycker om henne som

simsperson och så är det jag som har gjort henne ^-^

Den andra gubben gjorde min kompis, och då är det lixom 'hennes' :DD

Aja ni får ha det så bra med det här inlägget sålänge.

/Nattaa.

Presentation


Hejsan!
Äntligen kom du till min blogg..
Jag är en tjej på 13 år som äger denna blogg om The Sims 3.
Kommer lägga ut massvis med bilder på min familj på sims,
och i denna blogg kommer jag att skriva i 'jag' form.
Tillexempel:
Hej, jag har precis vak

Fråga mig

0 besvarade frågor

Länkis ^-^

Checka in en kompis sims blogg!

http://thestoryofsims.bloggplatsen.se/

Klicka bara på texten/länken

där uppe för att komma dit ! c:

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2013
>>>

Sök i bloggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards